اخباراخبار کوتاه

خالق مرموز Bitclout پرده از چهره انداخت.

“دست الماسی” (Diamondhands)، خالق مرموز Bitclout ، هویت خود و برنامه های بزرگتر خود برای ایجاد یک شبکه اجتماعی غیر متمرکز را فاش کرد

.بیت کلوت ،نوع جدیدی از شبکه های اجتماعی است که شامل توکن هاییست که ارزش آنها بر اساس محبوبیت کاربر تعیین می شود. این سایت موجی از توجه رسانه ها را به خود جلب کرد – از آنجایی که Bitclout پروفایل افراد را بدون اجازه آنها اضافه کرده بود.

شخص پشت Bitclout، یک شبکه اجتماعی غیر متمرکز ، نادر النجی (Nader Al-Naji) است.یک مهندس سابق گوگل که به ایجاد Basis معروف است، یک پروژه استیبل کوین که 130 میلیون دلار در سال 2018 جمع آوری کرد و ماه ها بعد در میان نگرانی های نظارتی پروزه خود را کاملا تعظیل کرد.

به نظر می رسد Bitclout بخشی از یک پروژه بزرگتر بلاک چین به نام DeSo است. این شرکت بیش از 200 میلیون دلار جمع آوری کرده است و به دنبال ایجاد اختلال در فیس بوک و توییت است.اکنون ، النجی برای تبلیغ Bitclout به چشم مردم بازگشته است. اما بلاک چین جدیدی به نام DeSo معرفی کرده است. که به گفته وی در حال حاضر بیش از 100 برنامه دیگر را به عنوان بخشی از برنامه ای برای به چالش کشیدن فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز میزبانی می کند.

منبع
دی کریپت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا