اخباراخبار کوتاه

محدودیت های Binance برای سنگاپور.

بایننس ، صرافی شماره یک بر اساس حجم معاملات ، در 10 سپتامبر پشتیبانی از جفت های معاملاتی با دلار سنگاپور (SGD) را متوقف می کند. علاوه بر حذف گزینه های پرداخت SGD از وب سایت ، این شرکت برنامه خود را از Google Play و App Store در سنگاپور حذف خواهد کرد.

در اوایل هفته جاری ، مقامات مالی سنگاپور (MAS) به این غول رمز ارز دستور دادند به دلیل نقض قوانین محلی ، خدمات پرداخت را متوقف کند.

باید دید آیا حذف برخی از پیشنهادات شرکت در کشور برای جلب رضایت ناظران کافی خواهد بود یا خیر.

در اواخر ماه اوت ، معاملات کرون نروژ توسط Binance متوقف شد. این صرافی همچنین گزینه زبان نروژی را از وب سایت خود حذف کرد. بایینس در این مدت زیر فشار از طرف کشورهای متعددی بوده است.

بایننس به مشتریان توصیه کرد که همه معاملات خود را به پایان برسانند و تبلیغات را تا ظهر ساعت 8 UTC+8 در روز پنجشنبه حذف کنند تا “از اختلافات احتمالی تجاری” جلوگیری شود.

Binance.sg چه خواهد شد؟

MAS مشکلی با نسخه سنگاپوری صرافی بایننس ، Binance.sg ، که توسط Binance Asia Services اداره می شود ندارد و این ممنوعیت آن را تحت تأثیر قرار نمی دهد .بایننس چندین شرکت تابعه در سراسر جهان اداره می کند. که خدمات کمتری را برای رعایت مقررات محلی ارائه می دهند. شرایط Binance.sg روشن می کند که این سایت “مستقل و جدا از Binance.com” عمل می کند و حساب های Binance.sg به هیچ وجه به حساب های Binance.com متصل نیستند. ”

با این حال ، دسترسی به Binance.com از طریق VPN امکان پذیر است و صرافی اخیراً تأیید هویت مشتریان خود را آغاز کرده است. Binance.com به لیست هشدار سرمایه گذاران اضافه شد زیرا “بر اساس اطلاعات دریافت شده توسط MAS ، ممکن است به اشتباه تصور شود که دارای مجوز بوده یا توسط MAS تنظیم شده است.”

سنگاپور آخرین کشوری است که علیه Binance اقدام کرده است. آفریقای جنوبی ، مالزی ، سنگاپور ، انگلستان ، ایتالیا ، جزایر کیمن و ژاپن همگی طی چند ماه گذشته مواضع مشابهی در برابر Binance اتخاذ کرده اند. اما این هشدار بسیار برای بایننس شخصی و دردناک است. چانگ پنگ ژائو ، مدیرعامل Binance ، در سنگاپور زندگی می کند و بسیاری از کارکنان آنجا زندگی می کنند.

از طريق
یو تودی
منبع
دی کریپت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا