اخباراخبار کوتاه

السالوادور 200 واحد بیت کوین را خریداری می کند.

السالوادور اولین کشوری در جهان است که بیت کوین را به عنوان پول قانونی به رسمیت شناخته است. علیرغم مخالفت گروه های محلی ، دولت معتقد است رمز ارز برای اقتصاد و جامعه بسیار مثبت خواهد بود.

رئیس جمهور سالوادور ، بوکله ، روز دوشنبه تأیید کرد که دولتش اولین 200 بیت کوین (BTC) خود را پیش از آغاز قانون جدید در 7 سپتامبر خریداری کرده است.

بوکله با اشاره به جدول زمانبندی 7 سپتامبر برای اجرای کامل قوانین جدید BTC ، گفت:

“کارگزاران ما با نزدیک شدن به این تاریخ بیت کوین بیشتری خواهند خرید.”

بوکله

این خرید بخشی از صندوق جدید 150 میلیون دلاری بیت کوین است که هفته گذشته توسط کنگره السالوادور تصویب شد. این صندوق برای تسهیل تبدیل از BTC به دلار ایالات متحده در پیشبرد قانون جدید در حال اجرا استفاده می شود. با قیمت های فعلی ، ارزش این دویست BTC کمی بیش از 10.36 میلیون دلار است.

قانون جدید بیت کوین به مردم سالوادور این امکان را می دهد که دارایی دیجیتالی خود را به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت در اختیار داشته باشند. یا آن را به صورت نقدی در 200 دستگاه خودپرداز نصب شده در سراسر کشور برداشت کنند. این کشور همچنین زیرساخت هایی را برای حمایت از کیف پول بیت کوین دولتی که Chivo نامیده می شود ، ایجاد می کند. کیف پول چیوو دارای دستگاه خودپرداز خود است که به شهروندان اجازه می دهد بدون پرداخت کمیسیون 24 ساعت شبانه روز پول نقد را برداشت کنند.

منبع
کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا