اخباراخبار کوتاه

فیوچرسواپ 12 میلیون دلار جمع آوری کرد.و V4 را راه اندازی کرد.

فیوچرسواپ (FutureSwap)در یک دوره جمع آوری بودجه، 12 میلیون دلار جمع آوری کرد. در میان سرمایه گذاران Ribbit Capital, True Ventures, Framework Ventures, و Placeholder بود. که با همکاری هم، هر شرکت دو میلیون دلارسرمایه گذاری کرد.

به گفته درک علیا، بنیانگذار فیوچرسواپ، بقیه مبلغ توسط سایر حامیان صرافی غیر متمرکز تأمین شد. فیوچرسواپ یک صرافی غیر متمرکز برای مبادله سوآپ های دائمی است.

دور سرمایه گذاری همچنین اولین تلاش Ribbit Capital در مورد سرمایه گذاری در مبادلات غیرمتمرکز است. دور تأمین مالی از طریق فروش توکن تأمین شد و اولین بودجه سری A فیوچرسواپ است. پیش از این فیوچرسواپ در دو دور بودجه جداگانه 1.6 میلیون دلار جمع آوری کرده بود. که مجموع بودجه پروژه را به 13.6 میلیون دلار می رساند.

درک علیا فاش کرد که فیوچرسواپ قصد دارد تیم خود را گسترش داده و بر توسعه پلتفرم با بودجه جدید تمرکز کند.

راه اندازی فیوچرسواپ V4


جدا از اعلام بودجه، فیوچرسواپ همچنین از راه اندازی نسخه آزمایشی جدید پلتفرم خود خبر داد. این سیستم عامل بر روی پلتفرم Ethereum Layer-2 Arbitrum راه اندازی می شود. فیوچرسواپ به عنوان یک پلتفرم، کاربران را قادر می سازد تا مبادله دائمی را که نوعی قرارداد مشتقات است، معامله کنند. این مبادلات به معامله گران اجازه می دهد تا بدون هیچگونه تاریخ انقضایی، در معاملات شورت یا لانگ را انتخاب کنند.

در حالی که فیوچرسواپ در آوریل 2020 بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد، تست نت V3 عمر بسیار کوتاهی داشت. با آزمایش زنده V4، شبکه اصلی باید در اواخر هفته راه اندازی شود.

منبع
کریپتو دیلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا