اخبار

رأی گیری بلاک چین: دلایل سیستم جدید ، سیستم رای گیری در FreeTON

تحلیلگران بلاک چین و مقامات دولتی برای رای گیری جدید تلاش می کنند. آنها تجربیات خود را در زمینه توسعه نرم افزار به اشتراک گذاشتند.

فیلیپ آندریا ، نماینده Voatz ، در مورد کارآیی سیستم صحبت کرد. به گفته وی ، همکارانش حدود 75 انتخابات برگزار کردند و هر بار کارشناسان با هک مواجه می شدند. با وجود همه تلاش ها ، هیچ یک از آنها موفق نشد. فیلیپ مطمئن است که در هر شرایطی توسعه دهندگان با تهدیداتی روبرو خواهند شد ، اما وظیفه اصلی آنها کنترل کامل و از بین بردن همه مشکلات است.
این متخصص خاطرنشان کرد که بلاک چین ایمنی کامل سوابق را تضمین می کند: برای تغییر محتوای یکی ، باید همه چیز را تغییر دهید. اگر یکی از سرورها خراب شود ، همه گره های دیگر حفظ می شوند. به همین دلیل است که رای گیری در FreeTON قابل تغییر ، جعل یا حذف نیست.
به گفته این کارشناس ، اگر شخصی سعی کند سیستم را هک کند ، این یک حمله هدفمند است که یک دستگاه خاص را هدف گرفته است. به همین دلیل ، این شرکت سیستمی را برای ایجاد سه مخزن اطلاعات ارائه کرد که ممیزی بیشتر آن به شما امکان می دهد تا دقت مقاصد کاربر را تعیین کنید. نمایندگان کمیسیون انتخابات نمی توانند بفهمند که شخص دقیقاً به چه کسی رای داده است. آنها فقط از واقعیت قصد و حضور خود صدا مطلع خواهند بود و از جزئیات دیگر مطلع نخواهند شد.

ژیل منتره ، که تجربه کار در دولت را دارد ، شخصاً بر توسعه سیستم و اجرای آن در پروژه های کوچک نظارت می کند. او شواهدی مبنی بر اثربخشی استفاده از بلاک چین دارد ، بنابراین متخصص بر بررسی رضایت کاربران تمرکز می کند. اما ژیل خاطرنشان می کند که هیچ روش صد در صد مطمئن برای رای دادن وجود ندارد و همیشه درجاتی از ریسک وجود خواهد داشت.

او پیشنهاد می کند که رأی گیری بلاک چین فرصت های جدیدی را برای حسابرسی ایجاد می کند ، حتی در صورت عدم تمرکز کامل. این مرکز خاطرنشان کرد که ممکن است پس از دریافت داده ها ، یک نسخه متمرکز با تمرکززدایی نهایی ارائه شود.

تمرکز رسمی آملیا پاورز گاردنر بر گروه های خاصی از مردم است که نمی توانند از حق رای خود استفاده کنند. این در مورد معلولان ، ارتش ، ساکنان مناطق با وضعیت ناپایدار بود. او اطمینان دارد: سیستم بلاک چین به تحقق کلیه حقوق شهروندی کمک می کند.

Free TON یک شبکه بلاک چین غیر متمرکز است که توسط جامعه ای از توسعه دهندگان و اعتبارسنجان در 7 مه 2020 راه اندازی شد.

منبع
میدیوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا