اخبار

سناتور الیزابت وارن رمز ارز را “بانک سایه جدید” می نامد.

سناتور ماساچوست گفت که ممنوعیت ذخیره بانک های آمریکایی برای حمایت از استیبل کوین های خصوصی “باید در نظر گرفته شود”.حرکتی که “می تواند به طور موثری بازار رو به رشد را پایان دهد”.

وارن در مصاحبه 5 سپتامبر با نیویورک تایمز گفت که صنعت رمز ارز ها “بسیاری از خدمات مشابه بانک های سایه را ارائه می دهد ، اما هنوز فاقد” حمایت مصرف کننده یا ثبات مالی است که از سیستم سنتی پشتیبانی می کند. “.

وارن نگرانی خود را از رشد سریع بازارهای استیبل کوین ، نوعی رمز ارز که ارزش آن را می توان به دارایی های دیگر ، از جمله ارزهای فیات مانند دلار آمریکا ، یورو یا کالاهایی مانند طلا ، پیوند داد ، ابراز کرد.

آخرین اظهارات وارن در حالی است که تنظیم کننده های قوانین مالی جهانی توجه بیشتری به سکه های ثابت مانند USDT دارند. بر اساس گزارش های آنلاین ، کمیسیون اوراق بهادار انتاریو اخیراً خدمات معاملاتی USDT را توسط دو صرافی رمزنگاری شده اول کانادا ، Wealthsimple و Coinberry ممنوع کرده است. در اواسط ماه ژوئیه ، جانت یلن ، وزیر خزانه داری ایالات متحده ، از مقامات مالی خواست تا یک چارچوب نظارتی مناسب برای استیبل کوین ها ایجاد کنند.

منبع
کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا