اخبار

توکن جدید NFT در یک ساعت 4 میلیون در عرضه جمع آوری کرد.

عرضه خرچنگ های لابی (Lobby Lobsters NFT )  در یک ساعت چهار میلیون برای حمایت از تلاش های لابی گری DeFi جمع آوری کرد.

خرچنگ های لابی Lobby Lobsters NFT

در پنج آگوست توکن غیر قابل تعویض (NFT) که خرچنگ های کارتونی را با لباس نشان می دهند ، بیش از 4 میلیون دلار در حمایت از تلاش های لابی گری برای حمایت از بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) جمع آوری کرده اند.همه درآمد حاصل از فروش ثانویه نیز برای حمایت از تلاش های لابی گری DeFi در سطح جهانی پرداخت می شود.

هر توکن با 0.1 اتر (تقریبا 390 دلار) ضرب شد ، در حالی که تمام 1000 اتر از طریق فروش اولیه جمع آوری شده برای اهدا به “یک نهاد غیر انتفاعی متمرکز بر مسائل مربوط به سیاست رمز ارزها ” جمع آوری شده است. در یک پست وبلاگ ، یونیورس نشان داد که ذینفع انتخاب شده است ، اما نام سازمان به زودی اعلام می شود.

عرضه خرچنگ های لابی مورد تمجید و مشارکت بسیاری از چهره های برجسته بخش مالی غیرمتمرکز و اکوسیستم رمزنگاری ، از جمله فوبار ، فیسکانتس ، و بنیانگذار دلفی دیجیتال ، تام شونگسی قرار گرفت.

ایده خرچنگ های لابی از بحث بین هیدن ادامز از یونی سوآپ و کین وارویک از سینتتیکس در مورد چگونگی تأمین هزینه های لابی گری برای حمایت از صنعت DeFi بوجود آمد.

عرضه این توکن در میان تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد تیم توسعه یونی سوآپ ، یونی سوآپ لبز انجام شده است.

حمایت گسترده ازعرضه خرچنگ های لابی یونیورس ، بر خلاف جنجال اخیر پیرامون تخصیص یک میلیون توکن یونی (به ارزش تقریبی 20 میلیون دلار در آن زمان) است. این برداشت از خزانه یونی سوآپ برای تأمین هزینه های لابی و حمایت از اتحادیه تازه تشکیل شده آموزشDeFi  ، بود. در ماه ژوئیه ، این سازمان به دلیل تبدیل نیمی از یونی که به آن اختصاص داده شد به صورت نقدی  ، مورد انتقاد قرار گرفت . با وجود اینکه اعلام کرده بود که توکن ها به تدریج طی چهار تا پنج سال به فروش می رسند.

منبع
کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا