اخباراخبار کوتاه

بانک آمریکا لیستی از آلت کوین های انتخابی خود منتشر کرد.

بانک آمریکا به تازگی گزارشی در مورد رمز ارز ها منتشر کرده است. که نشان می دهد بخش ارزهای دیجیتال بسیار بزرگ است و نمی توان آن را نادیده گرفت. این گزارش علاوه بر تأکید بر اهمیت بیت کوین، نظراتی در مورد تعدادی از آلت کوین های موجود در عرصه دارایی های رمزنگاری شده ارائه کرد.

این گزارش بر آلت کوین هایی که خارج از 15 رتبه برتر بازار هستند تمرکز دارد و استیبل کوین نیستند. همچنین لیست خود را با کاربردهای فنی کوین ها و تعداد توسعه دهندگانی که بر روی پلتفرم های آن ها در حال توسعه بلاک چین بودند، تعیین کرد.

می توان گفت که برخی از آلت کوین ها، اگر شما فردی بی تجربه در بازار بودید، تقریبا محافظه کار بنظر می آمدند. به عنوان مثال ، EOS ،Ethereum Classic ،NEO و TRON در لیست بودند – همه دارای مشکلات خاص خود بودند و بدون شک با رقابت برتر جایگزین شدند.

البته تعدادی آلت کوین جدیدتر با فناوری بسیار جالب در لیست وجود داشت. عبارتند از: The Graph ،NEAR Protocol ،Fantom و Computer Internet.

یکی از آلت کوین های موجود در لیست که ممکن است چند ابرو را بالا ببرد Monero است. این یک کوین “حریم خصوصی” است که به دلیل نگرانی هایی مبنی بر اینکه می تواند پولشویی و الزامات KYC را دور بزند، تحت نظارت بسیاری از نهادهای نظارتی قرار دارد.

منبع
کریپتو دیلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا